مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 07:552020-02-03بين الملل

مقام فلسطینی: کوشنر و امثال وی دنبال تحمیل نظام آپارتاید ابدی هستند


مذاکره کننده ارشد فلسطینی در پاسخ به اظهارات اخیر مشاور رییس جمهور آمریکا اعلام کرد، وی دنبال تخریب چهره تشکیلات خودگردان و تحمیل همیشگی نظام آپارتاید صهیونیستی بر ملت فسطین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جارد کوشنر مشاور و داماد رییس جمهور آمریکا اخیرا گفته است که صائب عریقات مذاکره کننده ارشد فلسطینی در بستن توافق های صلح شکست خورد و فلطسینی ها بسیاری از پیشنهاد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را رد کردند.

بر اساس گزارش خبرگزاری آناتولی ، عریقات در واکنش به این اظهارات گفت، کوشنر تلاش می کند مواضع سران تشکیلات خودگردان را تخریب کند و اظهارات او با واقعیت آنچه دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می دهند، در تناقض است.

وی افزود: کوشنر و امثال او کسانی هستند که دنبال تحمیل دیکته ها هستند و معتقدند می توانند نظام آپارتاید نتانیاهو را بر ملت فلسطین برای همیشه تحمیل کنند.

عریقات در ادامه بر لزوم پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و توجه به راهکار دو دولتی در مرزهای 1967 تأکید کرد و گفت، مسیر هر راه حلی به جز این شکست است.

رییس جمهور آمریکا هفته گذشته در کنفرانسی خبری از طرح خود موسوم به معامله قرن رونمایی کرد، طرحی که با مخالفت گروه های فلسطینی، تشکیلات خودگردان و بسیاری از کشورهای جهان روبرو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام فلسطینی: کوشنر و امثال وی دنبال تحمیل نظام آپارتاید ابدی هستند

مقام فلسطینی: کوشنر و امثال وی دنبال تحمیل نظام آپارتاید ابدی هستند