مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-03بين الملل

کشته شدن 2 تن از فرماندهان نیروهای حفتر در حمله ارتش لیبی


منابعی در الجزایر از کشته شدن دو تن از فرماندهان نیروهای خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به ارتش ملی عراق در شرق مصراته خبر دادند.

- منابعی در الجزایر از کشته شدن دو تن از فرماندهان نیروهای خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای موسوم به "ارتش ملی عراق" در شرق مصراته خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل ازشبکه تلویزیونی الجزیره، منابعی در الجزایر اعلام کردند که دو تن از فرماندهان نیروهای خلیفه حفتر در حمله توپخانه ای نیروهای دولت وفاق ملی لیبی در شرق مصراته کشته شدند.

در همین راستا، مرکز رسانه ای عملیات برکان الغضب (آتشفشان خشم) در صفحه رسمی خود در فیسبوک اعلام کرد که نیروهای دولت وفاق ملی لیبی یکی از اتاق های عملیات فرعی فرماندهان نیروهای حفتر در منطقه الوشکه واقع در شرق مصراته لیبی را هدف قرار دادند.

این مرکز همچنین اعلام کرد: در نتیجه این حمله توپخانه ای هفت تن از نیروهای خلیفه حفتر کشته شدند.

حدود یک هفته پیش نیروهای حفتر تلاش داشتند تا بر منطقه ابو قرین ( واقع در 120 کیلومتری جنوب شرق مصراته) تسلط یابند اما نیروهای دولت وفاق ملی آنها را مجبور به عقب نشینی کردند.

فعالان اعلام کردند که نیروهای دولت وفاق ملی لیبی در دو روز اخیر حملات توپخانه ای متعددی به پایگاه نیروهای حفتر انجام دادند که در نتیجه آن چندین تن از نیروهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 2 تن از فرماندهان نیروهای حفتر در حمله ارتش لیبی

کشته شدن 2 تن از فرماندهان نیروهای حفتر در حمله ارتش لیبی