مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 08:452020-02-03سياسي

ریشه کنی بی سوادی در کردستان نیازمند تلاش بسیجی وار همه مسوولان است


معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان گفت: ریشه کنی بی سوادی و ارتقای جایگاه علم و دانش در استان کردستان نیازمند تلاش بسجی وار همه مسوولان و دستگاه های اجرایی است و باید همه آموزش و پرورش را در این راه یاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسین خوش اقبال پیش از ظهر امروز در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی کردستان اظهار کرد: آموزش و پرورش باید در اولویت برنامه ریزی مدیران و دستگاهها باشد چراکه آموزش پرورش به تنهایی نمی تواند در ریشه کنی بی سوادی ایفای نقش کند.

وی با اشاره به اینکه از همه دستگاههایی که توان کمک به ارتقای سواد را دارند انتظار می رود آموزش و پرورش را یاری کنند، افزود: کردستان استانی فرهنگی است و نباید اجازه داد که درصد بی سوادی این استان در کشور بالا باشد.

وی خاطر نشان کرد: در آستانه 22 بهمن قرار داریم و چون نقش فرهنگیان و دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی برجسته بوده امید است که امسال هم باحضور مردم کردستان حماسه دیگری در 22 بهمن خلق شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان اعلام کرد: دنیا منتظر حضور مردم در 22 بهمن و انتخابات پیش روست و علیرغم موانعی که دشمنان ایجاد می کنند وظیفه همه ما فراهم کردن زمینه حداکثری مشارکت مردم در راهپیمایی و انتخابات است و آموزش و پرورش نیز در این راستا نقش موثر و کارسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کنی بی سوادی در کردستان نیازمند تلاش بسیجی وار همه مسوولان است

ریشه کنی بی سوادی در کردستان نیازمند تلاش بسیجی وار همه مسوولان است