مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-03ورزشي

تذکر نهادهای بالادستی درباره حواشی برنامه های زنده تلویزیون


مرتضی میرباقری معاون سیمای سازمان صداوسیما ضمن تأکید مجدد بر لزوم ضبطی شدن برخی از برنامه های «زنده»، از تذکر نهادهای امنیتی و بالادستی درباره برخی حواشی اخیر خبر داد.

- مرتضی میرباقری معاون سیمای سازمان صداوسیما ضمن تأکید مجدد بر لزوم ضبطی شدن برخی از برنامه های زنده ، از تذکر نهادهای امنیتی و بالادستی درباره برخی حواشی اخیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی میرباقری در حاشیه نشست رونمایی از انیمیشن جدید سازمان صداوسیما در جمعه خبرنگاران به پرسش هایی درباره حواشی زنده و تولیدی بودن برنامه ها، سریال کتونی زرنگی و تولید خندوانه و عصر جدید توضیحاتی ارائه کرد.

وی در ابتدا درباره تولیدی شدن برنامه های زنده بیان کرد: برنامه زنده یعنی تولید و پخش برنامه همزمان باشد، مثل بسیاری از برنامه های خبری که همزمان پخش می شود و یا مسابقات فوتبال که همزمان روی آنتن می رود و ما ساعت بسیار زیادی برنامه زنده داریم که به لحظه مثل شهادت سردار سلیمانی و پرتاب موشک به پایگاه عین الاسد به آن ها پرداخته شد و می شود.

این برنامه ها ضرورت دارد زنده باشد.

ما ضوابطی را در رابطه با برنامه های زنده اعلام کردیم و برنامه هایی که ضرورت ندارد زنده پخش شود ضبطی می شود و یک یا دو ساعت بعد از تولید پخش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نهادهای بالادستی درباره حواشی برنامه های زنده تلویزیون

تذکر نهادهای بالادستی درباره حواشی برنامه های زنده تلویزیون