مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 08:552020-02-03ورزشي

تذکر به سیما درباره حواشی برنامه های زنده/ «خندوانه» نوروز می آید


مرتضی میرباقری معاون سیمای سازمان صداوسیما ضمن تأکید مجدد بر لزوم ضبطی شدن برخی از برنامه های «زنده»، از تذکر نهادهای امنیتی و بالادستی درباره برخی حواشی اخیر خبر داد.

- مرتضی میرباقری معاون سیمای سازمان صداوسیما ضمن تأکید مجدد بر لزوم ضبطی شدن برخی از برنامه های زنده ، از تذکر نهادهای امنیتی و بالادستی درباره برخی حواشی اخیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی میرباقری در حاشیه نشست رونمایی از انیمیشن جدید سازمان صداوسیما در جمعه خبرنگاران به پرسش هایی درباره حواشی زنده و تولیدی بودن برنامه ها، سریال کتونی زرنگی و تولید خندوانه و عصر جدید توضیحاتی ارائه کرد.

وی در ابتدا درباره تولیدی شدن برنامه های زنده بیان کرد: برنامه زنده یعنی تولید و پخش برنامه همزمان باشد، مثل بسیاری از برنامه های خبری که همزمان پخش می شود و یا مسابقات فوتبال که همزمان روی آنتن می رود و ما ساعت بسیار زیادی برنامه زنده داریم که به لحظه مثل شهادت سردار سلیمانی و پرتاب موشک به پایگاه عین الاسد به آن ها پرداخته شد و می شود.

این برنامه ها ضرورت دارد زنده باشد.

ما ضوابطی را در رابطه با برنامه های زنده اعلام کردیم و برنامه هایی که ضرورت ندارد زنده پخش شود ضبطی می شود و یک یا دو ساعت بعد از تولید پخش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به سیما درباره حواشی برنامه های زنده/ «خندوانه» نوروز می آید

تذکر به سیما درباره حواشی برنامه های زنده/ «خندوانه» نوروز می آید