مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 09:152020-02-03اجتماعي

موضوع تنبیه دانش آموز تبریزی در دست بررسی است


حسین صبور، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در پی انتشار فیلم و عکس ضرب و شتم یک دانش آموز پسر  در برخی رسانه ها خاصه در فضای مجازی استان اظهار کرد: موضوع ضرب و شتم یا هرگونه تنبیه بدنی به هر دلیل و به انحاء مختلف تخلف بوده و این بحث بارها در جلسات مختلف تأکید و طی بخشنامه های مکرر به مراکز آموزشی و پرورشی استان ابلاغ شده است و به هیچ وجه این قبیل مسائل قابل قبول نیست.

وی افزود: اما در خصوص فیلم و عکس  منتشر شده در فضای مجازی که به اذعان تعدادی از اصحاب رسانه مربوط به یک دانش آموز بوده و گویا از سوی مدیر یا ناظم مورد ضرب و شتم قرار گرفته  شده است.

صبور خاطرنشان کرد: بدینوسیله جهت روشن شدن موضوع و تنویر افکار عمومی اعلام می دارد، صحت و سقم موضوع  در دست بررسی است و در صورتی که صحت موضوع مربوط به مدارس استان یا مدرسه مذکور باشد با متخلف طبق مقررات، برخورد قانونی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: از عموم همشهریان و اصحاب محترم رسانه استدعا داریم صحت و سقم اخبار را تنها از منبع موثق رویدادهای آموزش و پرورش و از طریق اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی این سازمان پیگیری کنند.

انتهای پیام/60027/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع تنبیه دانش آموز تبریزی در دست بررسی است

موضوع تنبیه دانش آموز تبریزی در دست بررسی است