مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-03پزشكي

بهره وری فقط با انسان توسعه یافته فراهم می شود


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نخستین جشنواره بیمارستان های بهره ور (HIM) گفت: بهره وری فقط با انسان توسعه یافته فراهم می شود.

- وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نخستین جشنواره بیمارستان های بهره ور (HIM) گفت: بهره وری فقط با انسان توسعه یافته فراهم می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دکتر سعید نمکی در این مراسم با اشاره به اینکه در و دیوار و تخت بیمارستانی بدون انسان توسعه یافته، بهره ور نیست افزود: شش برنامه توسعه بعد از انقلاب نوشتیم، و پنج شش برنامه نیز قبل از انقلاب، اما در هیچکدام از این برنامه ها جایگاه انسان یافته را نیافتیم.

وی گفت: انسان توسعه یافته دقیقه و ثانیه عمرش برایش مهم است لذا نخستین گام افزایش بهره وری ایجاد زیرساخت برای توسعه انسانی است.

نمکی افزود: اگر به این امر توجه نشود با در و دیوار نمی شود بهره وری داشت.

وزیر بهداشت تاکید کرد: باید دیدگاه وابسته به بیمارستان تغییر کند و نگاه جامعه محور توسعه یابد لذا طرح هرخانه یک پایگاه سلامت را باتوجه به این دیدگاه و افزایش بهره وری اجرایی کردیم.

وی گفت:کیفیت خدمات را باید با میزان ابراز رضایت مردم سنجید ضمن اینکه باید پژوهش و آموزش دانشگاه های علوم پزشکی با بهره وری و در راستای رفع نیاز های جامعه منطبق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره وری فقط با انسان توسعه یافته فراهم می شود

بهره وری فقط با انسان توسعه یافته فراهم می شود