مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-03سياسي

بالا بودن آمار بیسوادی زیبنده استان فرهنگی کردستان نیست


معاون سیاسی استاندار کردستان گفت: بالا بودن آمار بیسوادی زیبنده استان فرهنگی کردستان نیست و انتظار می رود کسانی که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت می کنند، - وارد عرصه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خوش اقبال ظهر دوشنبه در نشست شورای پشتیبانی سوادآموزی استان کردستان، اظهار داشت: اگر می خواهیم که در عرصه های ملی و بین المللی جایگاه ویژه ای داشته باشیم نباید در عرصه تعلیم و تربیت آموزش و پرورش را تنها بگذاریم بلکه باید از تمام ظرفیت های خود برای ریشه کنی بیسوادی استفاده کنیم.

وی افزود: آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند به مسایل تعلیم و تربیت و رفع موانع بیسوادی در جامعه بپردازد بنابراین لازم است تمام دستگاه ها و مدیران اجرایی در این زمینه ایفای نقش کرده و کمک کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان همچنین به فرا رسیدن ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و ادامه داد: امروز چشم تمام جهانیان به این دو رویداد بزرگ در ایران است و انتظار می رود مردم استان و کشور با حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر عزت و اقتدار نظام را به دنیا نشان دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالا بودن آمار بیسوادی زیبنده استان فرهنگی کردستان نیست

بالا بودن آمار بیسوادی زیبنده استان فرهنگی کردستان نیست