مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 09:452020-02-03بين الملل

سفر آتی دستیار پمپئو به لبنان


از بیروت؛ دستیار وزیر امور خارجه آمریکا هفته آینده به لبنان می آید.

منابع آگاه در وزارت خارجه لبنان اعلام کردند، دیوید شِنکِر دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه پس از رای اعتماد هفته آینده مجلس لبنان به دولت جدید، برای دیدار و گفتگو با مقام های این کشور به بیروت سفر می کند.

همچنین کاخ نخست وزیری لبنان اعلام کرده، بیانیه رسمی دولت جدید به ریاست حسان دیاب پنج شنبه آینده در مجلس خوانده می شود و هفته بعد نمایندگان به آن رای اعتماد می دهند و پس از آن این مقام آمریکایی به بیروت سفر می کند.

دیوید شنکر به تازگی در سفر به فلسطین اشغالی ضمن اعلام سفرش به لبنان تاکید کرده که وضع اقتصادی این کشور بدتر از آن است که تصور می شود و موجودی ارزی یا پول های خارجی و نیز سپرده های سپرده گذاران داخلی در بانک های لبنان به شدت کاهش و میزان بدهی های خارجی و عمومی این کشور افزایش یافته است.

منابع آگاه در وزارت خارجه لبنان اعلام کردند، در سفر دستیار وزیر خارجه آمریکا به لبنان، سفیر جدید واشنگتن در بیروت معرفی می شود و الیزابت ریچارد جای خود را به دورتی شیا می دهد.

دیوید شنکر دو ماه پیش با دخالت آشکار در امور داخلی لبنان و صحبت هایی توهین آمیز باعث خشم مردم این کشور و برگزاری تجمعی اعتراضی بر ضد سیاست های مداخله جویانه امریکا در مقابل سفارت ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر آتی دستیار پمپئو به لبنان

سفر آتی دستیار پمپئو به لبنان