مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 09:502020-02-03سياسي

پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان سمنان با طرح یاریگران زندگی


معاون سیاسی استاندار سمنان ضمن تقدیر از برگزاری طرح یاریگران زندگی توسط آموزش و پرورش و نهادهای فرهنگی، گفت: این طرح زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله خجسته پور پیش از ظهر دوشنبه در مراسم زنگ یاریگران زندگی در مدرسه کوثر سمنان همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، با بیان اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان سمنان با طرح یاریگران زندگی میسر خواهد شد، بیان کرد: یکی از مسائل مهم در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی در حقیقت شناخت آن ها و ابعادشان است.

وی با اشاره به وجود دو حلقه نگرانی و نفوذ در وجود همه انسان ها، گفت: گسترده تر شدن حلقه نفوذ و کم شدن حلقه نگرانی دو لازمه موفقیت در زندگی است.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اراده در راه موفقیت بیان کرد: موفقیت هایی که بزرگان علم و دانشمندان پس از شکست ها به دست می آوردند در گرو کم کردن حلقه نگرانی بود لذا باید گفت انسان در قبال نگرانی های زندگی اختیاری ندارد پس نباید آنها را برای خویش بزرگ سازد.

خجسته پور با بیان اینکه افراد می بایست نسبت به شناسایی مشکلات با هدف رسیدن به قله های پیروزی گام بر دارند، بیان کرد: تقویت و عمل بر تصمیمات خود اشخاص به دور از اتفاقات در جامعه و کشور مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان سمنان با طرح یاریگران زندگی

پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان سمنان با طرح یاریگران زندگی