مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 10:202020-02-03اقتصادي

اعتراض جوانان شهر قلعه رییسی از استخدام های بدون ضابطه در اداره گاز چاروسا


لزوم ورود نهادهای نظارتی به استخدام های بدون ضابطه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حدود چند سالی می شود که خبرهایی مبنی بر استخدام فله ای و بدون ضابطه در سطح استان و کشور دست به دست می شود و پرونده هایی در این زمینه در دادگستری ها تشکیل شده است.

این استخدام ها که در نهادها و ادارات مختلف در سطح استان ادامه داشت بسیاری از ادارات گریبان گیر این مشکل شدند اما مثل اینکه این موضوع ادامه دار بوده و تمامی ندارد و نتیجه این نوع استخدام ها بی اعتمادی مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بعد از موضوع گازرسانی به دو بخش چاروسا و دیشموک و شادی مردم؛ اکنون موضوع استخدام اداره گاز جهت نمایندگی خود در دو منطقه و جاورده و قلعه دختر در میان است.

بعد از استخدام نیروهای شرکت گاز در ناحیه قلعه رییسی این موضوع سبب نگرانی جوانان این شهر شد.

بیش از 5نیرو در ناحیه گاز قلعه رییسی به کار گرفته شد که این استخدام بدون هرگونه برگزاری آزمون و ضابطه باشد و همین باعث نگرانی مردم به خصوص نسل جوان شد؛ اعتراض آنها مبنی بر این است که با وجود اینکه در چندین مورد از شرکت گاز استان خواستار شرکت در آزمون شدیم قول دادند که تمامی درخواست ها را جمع آوری و نسبت به برگزاری آزمون اقدام کنند اما متاسفانه بعد از مدت ها آزمونی صورت نگرفت و نیروها شروع بکار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض جوانان شهر قلعه رییسی از استخدام های بدون ضابطه در اداره گاز چاروسا

اعتراض جوانان شهر قلعه رییسی از استخدام های بدون ضابطه در اداره گاز چاروسا