مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 10:302020-02-03اقتصادي

افزایش 10 درصدی شاخص برخورداری آب شرب روستایی رشت


فرماندار رشت آب شرب کیفی و کمی را یکی از اساسی ترین نیازمندی های مردم این شهرستان دانست و عنوان کرد: به دنبال افتتاح پروژه آبرسانی دهه فجر، - ایسنا/گیلان فرماندار رشت آب شرب کیفی و کمی را یکی از اساسی ترین نیازمندی های مردم این شهرستان دانست و عنوان کرد: به دنبال افتتاح پروژه آبرسانی دهه فجر، 10 درصد به شاخص برخورداری آب شرب روستایی رشت اضافه شد.

میرشمس مومنی زاده امروز(چهاردهم بهمن ماه) در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های آبرسانی مجتمع بیج شهرستان رشت، با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و شهدای اسلام و انقلاب، اظهار کرد: انقلاب اسلامی رویداد بزرگ تاریخ معاصر ایران و جهان است و لذا باید از فرصت دهه فجر برای مرور و بازخوانی و واکاوی اهداف و آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تبیین و تشریح دستاوردهای نظام و خدمات دولت تدبیر و امید برای مردم به ویژه در ایام الله دهه فجر، اضافه کرد: با وجود همه تنگناهای مالی و اعتباری دولت و فشارهای بین المللی و جنگ اقتصادی در دهه فجر امسال شاهد افتتاح 252 پروژه به ارزش 1303 میلیارد تومان در شهرستان رشت خواهیم بود.

فرماندار رشت آب شرب کیفی و کمی را یکی از اساسی ترین نیازمندی های مردم این شهرستان دانست و عنوان کرد: به دنبال افتتاح پروژه آبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی شاخص برخورداری آب شرب روستایی رشت

افزایش 10 درصدی شاخص برخورداری آب شرب روستایی رشت