مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 10:352020-02-03سياسي

حاجی میرزایی: تقدیم امنیت به مردم وظیفه مسئولان است


وزیر آموزش وپرورش وظیفه مشترک مسئولان را تعالی جامعه دانست و گفت: هدف ما تربیت انسان هایی است که پس از فراغت از تحصیل مهارت زندگی را فراگرفته باشند.

- وزیر آموزش وپرورش وظیفه مشترک مسئولان را تعالی جامعه دانست و گفت: هدف ما تربیت انسان هایی است که پس از فراغت از تحصیل مهارت زندگی را فراگرفته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با تبریک دهه مبارک فجر اظهارکرد: امیدوارم با عنایت الهی انتخابات پرشوری را در پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی همه مسئولین در بخش های مختلف ماموریت مشترکی دارند لذا تقدیم آرامش، پیشرفت، سلامت و امنیت به مردم وظیفه مسئولین است.

وزیرآموزش وپرورش تعالی و پیشرفت جامعه را مهم ترین هدف مشترک مسئولین برشمرد و افزود: یکی از مسائل رایج توزیع مسئولیت ها و تمایز نقش هاست لذا این موضوع ما را از هم دور کرده و گرایش های صنفی، مرزهایی را به وجود آورده است.

وی ادامه داد: اگر هریک از مسئولین در حوزه خود موفقیتی داشته باشند اما در موفقیت نهایی موثر نباشند این موفقیت بی فایده است لذا باید مسئولین دقت کنند تا چه حد در پیشرفت مجموعه موثر هستند.

وزیرآموزش وپرورش تصریح کرد: باید بتوانیم با استفاده از ظرفیت های مختلف اهداف اصلی را محقق کنیم چنان که از مصالح مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی میرزایی: تقدیم امنیت به مردم وظیفه مسئولان است

حاجی میرزایی: تقدیم امنیت به مردم وظیفه مسئولان است