مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 10:502020-02-03حوادث

دستگیری 9 توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری 9 توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در ملایر خبر داد - سرهنگ محمد باقر سلگی در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری 9 توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در ملایر خبر داد و اظهار داشت: به دنبال اظهار نارضایتی شهروندان از توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی و توزیع آن در محلات حاشیه شهر و جرم خیز، طرح پاکسازی این مناطق در دستور قرار گرفت.

وی افزود: طی اجرای این طرح، مأموران یگان امداد 4 توزیع کننده مواد مخدر را به همراه 4 گرم حشیش ،3 گرم هرویین ،4 گرم ماده مخدر شیشه، 6 عدد پایپ و مأموران کلانتری 11 یک متهم را با مقادیری تریاک دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی بیان کرد: در این مأموریت، مأموران کلانتری 12 و پاسگاه زمان آباد نیز 10 گرم هرویین، مقادیری ماده مخدر شیشه و تریاک را کشف و 4 نفر را دستگیری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر همچنین از دستگیری یک سارق و کشف 100 متر سیم برق هوایی در این شهرستان خبر داد و افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم برق و کابل های هوایی در شهرستان ملایر شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام یک هفته کار اطلاعاتی شبانه روزی، سرانجام مأموران متهم را شناسایی و نامبرده در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات فنی و بازجویی ها، به 4 فقره س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 9 توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در ملایر

دستگیری 9 توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در ملایر