مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-03سياسي

عدالت نسبی خواسته امروز دانشجویان و مردم است /نیازمند ترمیم اعتماد مردم هستیم


معاون فرهنگی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه اگر امام امروز زنده بود از وضعیت فرهنگی کشور راضی نبود، گفت: من امروز به اینجا آمده ام تا از روح امام استمداد بطلبم تا به ما کمک کند در این شرایط چه اقداماتی انجام دهیم.

- دکتر سیما سادات لاری در گفت گو با ایسنا، در حاشیه تجدید میثاق جهادگران و دانشگاهیان با آرمان های امام راحل که امروز در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و مطمئنا اگر امام امروز اینجا بود خیلی از وضعیت فرهنگی کشور رضایت نداشت و من امروز به اینجا آمده ام تا از روح امام استمداد بطلبم که به ما کمک کند بدانیم در این شرایط چه اقداماتی انجام دهیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر در شرایط سختی قرار داریم و وقتی هم اوضاع سخت و پیچیده می شود افراد مختلفی وارد صحنه می شوند و موج ناامیدی نیز در جامعه افزایش پیدا می کند.

در حال حاضر نیازمند این هستیم که اعتماد مردم را ترمیم کنیم و اعتماد دانشجویان را به دست بیاوریم، تا اعتماد متقابلی بین حکومت و مردم ایجاد شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: مردم و دانشجویان در صحنه های مختلف نشان می دهند که اصل انقلاب را قبول دارند و به آرمانهای امام و انقلاب پایبند هستند که نمونه آن را در تشیع پیکر شهید سرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت نسبی خواسته امروز دانشجویان و مردم است /نیازمند ترمیم اعتماد مردم هستیم

عدالت نسبی خواسته امروز دانشجویان و مردم است /نیازمند ترمیم اعتماد مردم هستیم