مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-03ورزشي

اسبقیان: به بهرام قدیمی تذکر جدی دادیم


مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها گفت: ناهماهنگی و بی دقتی رییس فدراسیون هاکی در روند معرفی دایی و پورمحمدی برای ما هم ناراحت کننده بود و به قدیمی تذکر جدی دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بدنبال اعلام بی اطلاعی و اعتراض علی دایی و علی اصغر پورمحمدی از عضویت در هیات رییسه فدراسیون هاکی، سیدمحمدشروین اسبقیان اظهار داشت: ناهماهنگی و بی دقتی رییس فدراسیون هاکی در روند معرفی علی دایی و علی اصغر پورمحمدی برای ما هم ناراحت کننده بود.

وی توضیح داد: روال انتخاب هیات رییسه فدراسیونها با پیشنهاد و درخواست رسمی رییس فدراسیون به دفتر امور مشترک فدراسیونها آغاز می شود و نهایتا پس از بررسی های نظارتی و صلاحیت ها احکام آنها توسط وزیر محترم امضا می گردد و این روند قطعا زمانبر است و از وظایف فدراسیون است که پیگیر این احکام باشد.

اسبقیان گفت: من  به عنوان مدیر کل وزارت ورزش و جوانان بابت اشتباهات رییس فدراسیون هاکی از این بزرگواران عذرخواهی می کنم و در این مورد به آقای قدیمی تذکر جدی دادیم و انتظار چنین ناهماهنگی و معرفی بدون اطلاع اشخاص برای عضویت در هیات رییسه فدراسیون هاکی از ایشان نداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسبقیان: به بهرام قدیمی تذکر جدی دادیم

اسبقیان: به بهرام قدیمی تذکر جدی دادیم