مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 11:102020-02-03سياسي

تشریح برنامه های کارگروه مساجد در ایام الله دهه فجر


رییس کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های این کارگروه را تشریح و اعم این فعالیت ها را اعزام روحانی و مبلغ به خارج از کشور و این که سامانه ای در حوزه مساجد طرح ریزی شده که تمام مساجد می توانند فعالیت های خود را در این سامانه بارگذاری کند و با یکدگیر .

- رییس کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه های این کارگروه را تشریح و اعم این فعالیت ها را اعزام روحانی و مبلغ به خارج از کشور و این که سامانه ای در حوزه مساجد طرح ریزی شده که تمام مساجد می توانند فعالیت های خود را در این سامانه بارگذاری کند و با یکدگیر در ارتباط باشند اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب رضا ارزانی امروز دوشنبه (14 بهمن) در نشست اعلام برنامه های کانون فرهنگی و هنری مساجد کشور که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بگزار شد اظهار کرد: دهه ی فجر دهه نورانیت و خروج از ظلمت و حرکت به سمت نور است.

نقطه عظمت انقلاب اسلامی مسجد بود و از مسجد تمام فعالیت ها آغاز شد و اقدامات انقلاب اسلامی در مسجد نیز ادامه خواهد یافت.

وی با بیان این موضوع که 16 دستگاه فرهنگی عضو کارگروه مساجد در ایام دهه فجر هستند گفت: شعار امسال در کارگروه مساجد مسجد پایگاه وحدت و انقلاب انتخاب شده است و شاهد مشارکت اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های کارگروه مساجد در ایام الله دهه فجر

تشریح برنامه های کارگروه مساجد در ایام الله دهه فجر