مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-03سياسي

بخش بین الملل بیمارستان آتیه همدان افتتاح می شود


مدیردرمان تامین اجتماعی استان همدان از افتتاح بخش بیماران بین المللی بیمارستان آتیه همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز علیرضا صفری؛ مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر خبرگزاری فارس حضور یافت و از پروژه های در حال افتتاح  این مجموعه خبر داد.

افتتاح بخش بیماران بین الملل بیمارستان آتیه همدان مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه بخش بیماران بین الملل آی پی دی بیمارستان آتیه همدان فردا افتتاح می شود اظهار کرد: بخش لنژری این بیمارستان نیز فردا افتتاح خواهد شد.

علیرضا صفری با اشاره به اینکه هفت تخت به بیمارستان آتیه برای بیماران بین الملل اضافه شده است گفت: در این بخش بیمارستان با هزینه کمتر به بیماران خارج از استان خدمات ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بهترین امکانات و شرایط برای این بخش از بیمارستان آتیه فراهم شده و تقریبا 750 میلیون تومان برای آن هزینه شده افزود: بازسازی بخش اطفال بیمارستان آتیه در حال انجام است اما برای دهه فجر آماده نشد و در فرصت خوبی آن را افتتاح خواهیم کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان از بازسازی بخش جراحی زنان در بیمارستان غرضی ملایر خبر داد و گفت: تجهیز ساختمان خیرساز بیمارستان غرضی مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش بین الملل بیمارستان آتیه همدان افتتاح می شود

بخش بین الملل بیمارستان آتیه همدان افتتاح می شود