مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-03اقتصادي

ممنوعیت حمل و کشتار دام بدون پلاک از 15 بهمن در آذربایجان غربی


مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی از ممنوعیت حمل، تردد و کشتار دام بدون پلاک از 15 بهمن ماه در استان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی از ممنوعیت حمل، تردد و کشتار دام بدون پلاک از 15 بهمن ماه در استان خبرداد.

کامیار داهیم با اشاره به ابلاغ دستور العملهای ستادمرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و بخشنامه های ابلاغی در خصوص ممنوعیت بارگیری، حمل و تردد و کشتار دام های فاقد پلاک گفت: از تاریخ 15 بهمن ماه تمامی بهره برداران( دامداران، دامپروران، چوبداران، صاحبان کشتارگاه های دام ) باید از حملِ هرگونه دام های فاقد پلاک پرهیز کنند.

وی گفت: پیرو این قانون در صورت مشاهده حمل دامهای فاقد پلاک، برابر قانون برخورد قضایی با افراد متخلف با همکاری نیرو های انتظامی و قضایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس ماده 18 قانون نظام دامپزشکی کشور، وزارت جهاد کشاورزی موظف به صدور شناسنامه یا همان پلاک 16 رقمی برای شناسایی دام هاست و این طرح ابتدا در مناطق مرزی اجباری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان داهیم اظهار کرد: برابر اعلام جهاد کشاورزی استان، دامدارانی که قصد حمل دام را در سطح استان و بین استان ها دارند قبل از حمل باید با مراجعه به نمایندگی تشکل های صنفی شامل اتحادیه دامداران، اتحادیه دامپروی یا نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت حمل و کشتار دام بدون پلاک از 15 بهمن در آذربایجان غربی

ممنوعیت حمل و کشتار دام بدون پلاک از 15 بهمن در آذربایجان غربی