مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 13:452020-02-03سياسي

خسروپناه: تحقق بیانیه گام دوم در گرو طراحی ساختارهای انقلابی است


حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه گفت: تحقق توصیه های انقلابی بیانیه گام دوم در گرو طراحی ساختارهای انقلابی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد، عصر امروز(دوشنبه 14 بهمن) در نشست بررسی وجوه و مفاهیم نوآورانه بیانیه گام دوم انقلاب که در موسسه فرهنگی- پژوهشی انقلاب اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه می توان با دو نگاه جزءنگرانه و منظومه ای یا کل نگر به بیانیه گام دوم نگاه کرد، گفت: چنانچه نگاه جزءنگر به بیانیه داشته باشیم به کشف نوآوری های جزءنگرانه بیانیه می رسیم.

وی ادامه داد: چنانچه بر اساس نگاه کل نگر و منظومه ای به بیانیه گام دوم نگاه کنیم، نوآوری ها هم سیستمی و منظومه ای خواهد بود.

خسروپناه با بیان اینکه بیانیه گام دوم منظومه  نویی را به ما عرضه می کند گفت: این منظومه، حتی در کتاب منظومه فکری رهبر انقلاب که توسط جمعی از نویسندگان تالیف شده بود، وجود ندارد.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد ادامه داد: این سیستم نویی که در بیانیه گام دوم وجود دارد، مبتنی بر مفهوم نظام انقلابی است بر محور  سه کلیدوازه خودسازی، حامعه پردازی و تمدن نوین اسلامی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروپناه: تحقق بیانیه گام دوم در گرو طراحی ساختارهای انقلابی است

خسروپناه: تحقق بیانیه گام دوم در گرو طراحی ساختارهای انقلابی است