مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 15:302020-02-03اقتصادي

عملیات گاز رسانی به روستای محروم «غربه» آغاز شد


روستای غربه از نعمت گاز محروم است و در سال گذشته با نگاه ویژه فرماندار جم، برق رسانی به این روستا انجام شد و هم اکنون و در دهه فجر عملیات گاز رسانی به این روستای کوهستانی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جم، طاهره عبدالهی عصر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی به روستای غربه، اظهار داشت: روستاهای شهرستان جم از ظرفیت های بسیار خوبی در بخش های گردشگری و اقتصاد روستا برخوردارند و تلاش می کنیم بستر توسعه روستاها فراهم شود.

بخشدار مرکزی جم با بیان اینکه روستاهای بخش مرکزی جم در دولت تدبیر و امید از جهش بسیار خوبی در حوزه عمرانی برخوردار شده اند افزود: زیرساخت های عمران روستایی بخش مرکزی در شرایط مطلوبی است و با همکاری شوراها، دهیاران و نگاه ویژه فرماندار جم، توسعه زیرساخت ها با شتاب بیشتری انجام می شود.

وی روستای غربه را یکی از روستاهای زیبا و بکر شهرستان جم توصیف کرد و گفت: این روستا طبق سرشماری سال 1395 دارای 20 خانوار با جمعیت 64 نفر است و در دوره پنجم شوراها، به روستاهای دارای شورای بخش مرکزی اضافه شده است.

عبدالهی با بیان اینکه غربه تنها روستای بالای 20 خانوار شهرستان جم است که از نعمت گاز محروم است اضافه کرد: در سال گذشته با نگاه ویژه فرماندار جم، برق رسانی به این روستا انجام شد و هم اکنون عملیات گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات گاز رسانی به روستای محروم «غربه» آغاز شد

عملیات گاز رسانی به روستای محروم «غربه» آغاز شد