مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 15:462020-02-03اقتصادي

مستمری بگیران صندوق روستاییان و عشایر یزد تسهیلات دریافت می کنند


حسن ابراهیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این تعداد مستمر بگیر به مبلغ 30 میلیون ریال تسهیلات با کارمزد 10 درصد و سه ساله دریافت می کنند و نیاز به ضامن هم ندارد و ماهانه مبلغ قسط از حقوق مستمری بگیران کسر می شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد خاطر نشان کرد: برای این تعداد افراد مجموعا یک میلیارد و 400 تومان تسهیلات در استان نظر گرفته شده است اگرچه شاید این گونه تسهیلات بانکی کم باشد اما امیدواریم این وام بتواند گره کوچکی از زندگی این قشر زحمت کش باز کند.

وی تعداد مستمربگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد را 2 هزار و 980 نفر بیان کرد و افزود: 212 نفر از این تعداد در سالجاری مستمری آنها برقرار شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر یزد گفت:هم اکنون 24 هزار و 264 نفر عضو این صندوق هستند که از این تعداد د10 هزار و 719 نفر بیمه خود را بصورت مداوم و مستمر پرداخت می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین از مجموع اعضای صندوق یاد شده 6 هزار و 725 نفر به دلیل اشتغال به کار بیمه اجباری شدند و حدود چهار هزار نفر هم به دلایل مختلف بیمه خود در این صندوق را رها کردند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد یاد آور شد: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان ، فعالیت خود را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری بگیران صندوق روستاییان و عشایر یزد تسهیلات دریافت می کنند

مستمری بگیران صندوق روستاییان و عشایر یزد تسهیلات دریافت می کنند