مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 16:252020-02-03اقتصادي

گره گشایی و رفع موانع ومشکلات تولید باید اولویت کاری مسئولان باشد


باید همە اقدامات مدیران و بانک ها در راستای گرەگشایی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی باشد و در این راه هیچگونه کم کاری از سوی مسئولان قابل قبول نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن مرادنیا بعد از ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، اظهار داشت: نظر همه اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و فلسفه وجودی این کارگروه اقدام سریع و به هنگام و ارائه راهکار برای افزایش تولید و رونق کسب و کار است.

وی با بیان اینکه مصوبات این کارگروه با توجه به حساسیت و ضرورت آن برای همگان باید لازم الاجرا باشد, افزود: رونق تولید و راه اندازی مجدد واحدهای غیرفعال ارتباط مستقیم با اشتغال دارد و در شرایط فعلی کشور این مسئله از هر چیزی اهمیت بیشتری دارد.

استاندار کردستان ادامه داد: انتظار می رود اگر پرونده ای در خصوص تولید و بنگاههای اقتصادی در محاکم قضایی تشکیل می شود خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار بگیرد وتعین تکلیف شود.

مرادنیا با بیان اینکه در کشور با توجه به نوسانات و افزایش قیمت ها تولید با مشکل مواجه است، یاداور شد: در این شرایط اگر بانک ها به کمک تولید نیایند کاری از پیش نخواهد رفت.

وی خواستار انعطاف بانک ها در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی شد و بیان کرد: اگر بانک ها به فکر اعمال کامل و بی چون و چرای قوانین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی و رفع موانع ومشکلات تولید باید اولویت کاری مسئولان باشد

گره گشایی و رفع موانع ومشکلات تولید باید اولویت کاری مسئولان باشد