مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 19:172020-02-03سياسي

صدا و سیمای مهاباد با 20 برنامه مختلف به استقبال انتخابات می رود


بهرام قوی بنیه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه ها در قالب سه بخش تبیینی، تشریحی و فراخوان از آبان ماه امسال شروع شده و تا دوم اسفند ادامه دارد.

وی اضافه کرد: برنامه های ویژه انتخابات در مرکز مهاباد در سه بخش صدا، سیما و خبر به 2 زبان کُردی و فارسی تهیه و در روز انتخابات (دوم اسفند) نیز این برنامه به صورت زنده (مستقیم) در چند نقطه شهر پخش می شود.

وی بیان کرد: برنامه های صبحگاهی و بهارستان، روانگه عاشقان، به ره و هه لبژادن در 2 بخش صدا و سیما ویژه انتخابات تهیه و پخش می شود و در سایر برنامه ها نیز از جمله خاوخیزان ، شه و باش ، درکوچه باغ جوانی و حتی برنامه کودک نیز به موضوع انتخابات اشاره شده است.

وی افزود: در حوزه موسیقی نیز سه قطعه موسیقی و نماهنگ فاخر با موضوع انتخابات توسط گروه موسیقی این مرکز تولید شده و در بخش تامین برنامه های سیما نیز 10 فیلم سینمایی با موضوع انقلاب اسلامی و انتخابات در این ایام پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مهاباد گفت: با توجه به تدابیر خاصی که اندیشیده شده در دیگر شهرستان های جنوب آذربایجان غربی نیز موضوع انتخابات رصد شده و گزارش ها، گفت وگو و نظرسنجی با شهروندان انجام شده و به تدریج در این ایام پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدا و سیمای مهاباد با 20 برنامه مختلف به استقبال انتخابات می رود

صدا و سیمای مهاباد با 20 برنامه مختلف به استقبال انتخابات می رود