مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 19:252020-02-03سياسي

اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با مشاغل نوین خانگی در گیلان


با همکاری وزارت کشور و جهاددانشگاهی طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در حال اجراست که این طرح امروز در گیلان آغاز به کار کرد.

- ایسنا/گیلان معاون رییس جمهور گفت: با همکاری وزارت کشور و جهاددانشگاهی طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در حال اجراست که این طرح امروز در گیلان آغاز به کار کرد.

معصومه ابتکار امشب(چهاردهم بهمن ماه) در نشست با بانوان فعال اجتماعی و اقتصادی استان گیلان که در اداره کل بهزیستی استان برگزار شد، با تاکید بر لزوم استمرار تلاش برای تحقق آرمان های انقلاب و نظام، اظهار کرد: باید ادامه دهنده راه شهدا در عرصه های سیاست و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی باشیم.

وی رفع مشکلات کشور را در گرو مشارکت و وحدت و همدلی دانست و افزود: مهمترین اقدام معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در گیلان تصویب نهایی سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در استان است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در چارچوب شاخص های عدالت جنسیتی تعریف شده است، تصریح کرد: این سند به صورت استانی تعریف می شود و سرمایه ها و ظرفیت ها و ضرورت ها و اولویت های خاص گیلان با محوریت فرهنگ بومی و محلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با مشاغل نوین خانگی در گیلان

اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار با مشاغل نوین خانگی در گیلان