مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 05:452020-02-04اقتصادي

رشد 186 درصدی پرداخت وام اشتغال / کمیته امداد «دیر» رتبه اول استان در جذب حامی


امسال از محل تسهیلات اشتغال زایی تبصره 16، بیش از چهار میلبارد تومان به 97 نفر پرداخت شده است که تسبت به مدت مشابه سال گذشته 186 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، سیدعلی حسینی صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد جشن نیکوکاری در شهرستان دیر، اظهار داشت: با همکاری خیرین، دهیاران و  معتمدین تأمین سبد عید  دوهزار و 700 خانواده تحت پوشش این نهاد در شهرستان دیر به ازای هر خانوار 300 هزار تومان در دستور کار قرار دارد.

رییس کمیته امداد شهرستان دیر با اشاره به سوق دادن خدمات کمیته امداد به مراکز نیکوکاری، عنوان کرد: اکنون پنج مرکز نیکوکاری  فعال در شهرستان دیر وجود دارد که چهار مرکز آن امسال افتتاح شده است که نیامند حمایت مسؤولین هستند.

وی ادامه داد: امسال از محل تسهیلات اشتغال زایی تبصره 16،  بیش از چهار میلبارد تومان به 97 نفر پرداخت شده است که تسبت به مدت مشابه سال گذشته 186 درصد رشد داشته است.

حسینی گفت: همچنین دوره های آموزش کسب وکار برای 169 مددجو برگزار و 63 نفر نیز با همکاری مراکز کاریابی  و رایزنی با شرکت های مستقر در منطقه  مشغول به کار شده اند.

رییس کمیته امداد شهرستان دیر با بیان اینکه صندوق امداد ولایت به صورت کاملا اسلامی در کمیته امداد راه اندازی شده است که گره گشای مشکلات مددجویان است، تصریح کرد:  800 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 186 درصدی پرداخت وام اشتغال / کمیته امداد «دیر» رتبه اول استان در جذب حامی

رشد 186 درصدی پرداخت وام اشتغال / کمیته امداد «دیر» رتبه اول استان در جذب حامی