مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 05:552020-02-04سياسي

بهره گیری از تجربیات بازنشستگان گره گشای بسیاری از مشکلات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی صبح سه شنبه در جمع بازنشستگان اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اهمیت دوران بازنشستگی و اثر گذاری فرد بازنشسته در جامعه، گفت: همه کسانی که به دوران بازنشستگی می رسند یک روز از جان و دل برای آبادانی ایران اسلامی تلاش کرده اند و در این رابطه راهنمایی و همراهی بازنشستگان سازمان تبلیغات اسلامی برای ادامه مسیر راهبردی انقلاب اسلامی اثر گذار و تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه پیر شدن عیب نیست و کهنه شدن و بیکاری عیب است، افزود: توسعه و پیشرفت کشور مرهون تلاش بی وقفه و تلاش بی دریغ بازنشستگانی است که هر یک روزگاری در حوزه کاری خود چرخ های توسعه و پیشرفت این کشور را چرخانده اند تا به عنوان امانت آن را به دست نسلی دیگر از اهالی همین سرزمین سرفراز تحویل بدهند.

مهدوی با اشاره به اینکه بازنشستگان سازمان تبلیغات اسلامی سربازان امام زمان (عج)، هستند و سرباز امام زمان هرگز بازنشسته نمی شود، گفت: از تجربیات بازنشستگان پرتوان قطعاً باید بهره برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، ادامه داد: بازنشستگان سازمان تبلیغات اسلامی از اداره کنار رفته و بازنشست می شوند اما از میدان و جبهه مبارزه کنار نرفته و همراه جامعه و انقلاب اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از تجربیات بازنشستگان گره گشای بسیاری از مشکلات است

بهره گیری از تجربیات بازنشستگان گره گشای بسیاری از مشکلات است