مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 06:152020-02-04سياسي

روایت میثم مطیعی از اتفاقات پس از شعرخوانی عید فطر 96


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، میثم مطیعی به عنوان یک مداح تحصیل کرده، فعالیت خود را در عرصه کسب معارف دین از پای درس استاد اخلاق آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی آغاز کرد و حتی در اولین گام در موسسه مصابیح الهدی به عنوان موسسه حفظ و نشر آثار ایشان مسوولیت پذیرفت.

- برگزاری کلاس مداحی برای نوجوانان در رده سنی اول تا سوم ابتدایی و سوم تا ششم ابتدایی به صورت جداگانه از تلاش هایی بود که به همت گروه زیادی از دوستان در فراخوان، ثبت نام و اجرایی امامزاده قاضی الصابر علیه السلام انجام شد و هدف این بود که واقعاً یک کلاس تربیتی و دینی برای کودکان باشد و همزمان کلاس خانواده متعالی برای مادران برگزار می شد.

در همان ابتدا هم به والدین گفته می شد در این کلاس مداحی آموزش نمی دهیم بنا داریم با استفاده از علاقه فرزندان شما به مداحی، معارف دین و مفاهیم کلیدی را آموزش دهیم و الحمدلله با لطف ائمه اطهار علیهم السلام، نوجوانان هم دوره ای که برگزار شد را بسیار شاد و جذاب دانستند.

برای مداح شدن اول باید محضر یک استاد اخلاق زانو زد! بسیاری از جوانان و نوجوانان این روز ها آرزوی مداح شدن دارند، توصیه شما برای ورود این افراد به حوزه مداحی چیست؟ به کسانی که بنا دارند مداحی یاد بگیرند همواره توصیه می کنم که روند آموزش مداحی را باید این گونه پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت میثم مطیعی از اتفاقات پس از شعرخوانی عید فطر 96

روایت میثم مطیعی از اتفاقات پس از شعرخوانی عید فطر 96