مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-04بين الملل

بلومبرگ: توهین های ترامپ نشان می دهد در تله من گرفتار شده است


مایکل بلومبرگ در پاسخ به حملات اخیر دونالد ترامپ به او گفت، اجازه نمی دهد ترامپ برای او قلدری کند و توهینهای این رییس جمهور آمریکا به او ناشی از نگرانی اش از هر گونه رقابت میان آنها در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو است.

- بلومبرگ: توهین های ترامپ نشان می دهد در تله من گرفتار شده است مایکل بلومبرگ در پاسخ به حملات اخیر دونالد ترامپ به او گفت، اجازه نمی دهد ترامپ برای او قلدری کند و توهینهای این رییس جمهور آمریکا به او ناشی از نگرانی اش از هر گونه رقابت میان آنها در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک که دیرهنگام وارد رقابت نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات شد در مصاحبه ای با رویترز از محل شهر کامپتون در ایالت کالیفرنیا، جایی که او مشغول پیشبرد کمپین انتخاباتی اش است تاکید کرد: من معتقدم دونالد ترامپ فکر می کند من قرار است او را شکست دهم و اینکه ما تلاش کرده ایم او را عصبی کنیم.

یک نظرسنجی رویترز/ایپسوس اخیرا نشان داد که مایکل بلومبرگ که همچون ترامپ یک میلیاردر است در رقابت میان نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات در جایگاه سوم قرار گرفته است.

او پشت سر جو بایدن، معاون رییس جمهور سابق آمریکا و برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلومبرگ: توهین های ترامپ نشان می دهد در تله من گرفتار شده است

بلومبرگ: توهین های ترامپ نشان می دهد در تله من گرفتار شده است