مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 06:452020-02-04اجتماعي

زلزله 40 درصد ساختمان های در معرض خطر البرز را تخریب می کند


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به وجود گسل در اکثر نقاط استان البرز گفت: ضروری است طرح مقابله با زلزله از سوی شهرداری های استان تهیه و تدوین شود.

- ایسنا/البرز سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به وجود گسل در اکثر نقاط استان البرز گفت: ضروری است طرح مقابله با زلزله از سوی شهرداری های استان تهیه و تدوین شود.

محمدرضا فلاح نژاد روز سه شنبه 15 بهمن در همایش ریسک و تاب آوری شهر در مقابل زلزله که با همکاری شهرداری کرج برگزار شد، گفت: در این طرح، ریسک و تاب آوری شهری مناطق 12 گانه کرج و فردیس در برابر زلزله بررسی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسئول بیان کرد: شهر فردیس پیش از مستقل شدن، مجموعه مدیریت شهری دو منطقه از مدیریت شهری کرج را در بر می گرفت که پیشنهاد می شود شهرداری و فرمانداری فردیس برش شهر فردیس طرح مناطق خود را اخذ نموده و اقدامات اجرایی مرتبط با بحران زلزله را به عمل آورند.

فلاح نژاد با بیان اینکه الگوی مطالعات شهر کرج می تواند در سایر شهرهای استان بومی سازی شود، اضافه کرد: همه ادارات در راستای تحقق این طرح اقدامات لازم در خصوص محافظت از شریانها و تاسیسات خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله 40 درصد ساختمان های در معرض خطر البرز را تخریب می کند

زلزله 40 درصد ساختمان های در معرض خطر البرز را تخریب می کند