مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 07:162020-02-04دانش

درد دل های اساتید دانشگاه گلستان با وزیر علوم


کمبود فضای رفاهی، ورزشی، کتابخانه و خوابگاه دانشجویی، مشکلات معیشت اساتید و کارکنان و توجه بیشتر به زیرساخت های دانشگاه جامع گلستان از جمله مسایل مطروحه اساتید دانشگاه در دیدار شب گذشته با وزیر بود.

تخصیص کامل ارز برای تهیه تجهیزات آزمایشگاهی دیگر خواسته اساتید دانشگاه جامع گلستان از دکتر غلامی وزیر علوم بود.

دانشگاه جامع گلستان در سال 88 با انتزاع از دانشگاه علوم کشاورزی گرگان راه اندازی شد که به گفته دکتر فرهاد یغمایی رییس مرکز این تفکیک به سبب برخی مشکلات خاطره خوبی را بر جای نگذاشته است.

اکنون دانشگاه جامع گلستان با افزون بر چهار هزار و 200 دانشجو در 80 رشته تحصیلی تا سطح دکترا زیر نظر 154 عضو هیات علمی، حدود 60 کارمند دارد.

دانشگاه جامع گلستان در زمینی اهدایی از سوی نیکوکاران به وسعت 70 هکتار در 12 کیلومتری شرق شهر گرگان در محدوده شهر سرخنکلاته مراحل تکمیل ساختمان های خود را طی می کند.

به گفته دکتر منوچهر بابایی نژاد معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه جامع گلستان: اکنون 12 طرح عمرانی در این دانشگاه در دست اجراست که چند طرح از جمله ساختمان مسجد، زیرسازی و روسازی معابر داخلی پردیس، فاز اول تاسیسات زیربنایی شامل فیبرنوری، پست گاز و خط انتقال، پست برق و خط انتقال، ساختمان خیرساز استادان و تصفیه خانه و خط انتقال آب مورد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد دل های اساتید دانشگاه گلستان با وزیر علوم

درد دل های اساتید دانشگاه گلستان با وزیر علوم