مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 07:262020-02-04ورزشي

آغوش باز مدیریت شهری قزوین بر روی جامعه هنری


کمیسیون فرهنگی و اجتماعی یکی از کمیسیون های شورای اسلامی شهر قزوین است که تقریبا در تمامی شوراهای اسلامی شهرهای کشور تشکیل و پایه ریزی شده و چنانکه از نام آن برمی آید به مسائل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می پردازد.

با عنایت به بند 2 ماده 76 قانون تشکیلات و وظایف شورای اسلامی شهر، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی شورا وظیفه دارد ضمن بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و زیست شهری، طرح ها و پیشنهادهای عملی را در این زمینه به مسوولان مرتبط ارائه نماید و جهت رفع آنها پیگیری های لازم را انجام دهد.

خبرگزاری ایرنا مرکز قزوین به منظور آشنایی بیشتر با وظایف و کارکردهای این کمیسیون، نشستی را با مهدیه السادات قافله باشی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قزوین تشکیل داده و از وی در خصوص مهمترین اقدامات و برنامه های پیش رو پرسیده است.

قافله باشی معتقد است، شورای پنجم و شهرداری قزوین برای ایجاد شور و نشاط در شهر اهتمام ویژه ای دارد و نگاه مدیریت شهری را صرفا بر مسایل عمرانی متمرکز نکرده است.

وی می گوید: در شورای پنجم شهر قزوین انسان محوری، نگاه غالب است و تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها نیز بر اساس همین نگاه صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغوش باز مدیریت شهری قزوین بر روی جامعه هنری

آغوش باز مدیریت شهری قزوین بر روی جامعه هنری