مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-04اقتصادي

افتتاح 300 پروژه مخابراتی در همدان


مدیرمخابرات منطقه همدان از افتتاح 300 پروژه مخابراتی در دهه فجر خبر داد.

- محمدعلی گرزین در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بهره برداری از 300 پروژه مخابراتی با اعتباری بیش از 142 میلیارد تومان در دهه فجر امسال اظهار کرد: ارائه آخرین فناوری ها و به روز کردن خدمات از جمله اهداف ما بوده و به همین دلیل امسال در ادامه روند رو به رشد و بالا بردن سطح خدمات، طرح های قابل توجهی در حوزه مخابرات افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح ها در حوزه های مختلف اجرایی به بهره برداری می رسند، افزود: در حوزه فیبر نوری، تغذیه نیرو(POWER)، سایت های موبایل(GSM)، اینترنت و تعویض و نوسازی سوییچ طرح هایی آماده افتتاح است.

مدیر مخابرات منطقه همدان گفت: در حوزه سایت های موبایل با تلاش کارشناسان بومی استان و با به کارگیری آخرین فناوری و تجهیزات به روز دنیا چندین روستا ضمن برخورداری از ارتباط تلفنی با کیفیت بسیاربالا، از اینترنت با پهنای باند بیشتر استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به توسعه و تجهیز سایت های موبایل اینترنت موجود از 2G به 3G و از 3G به 4G بیان کرد: در بسیاری از مراکز با تعویض و نوسازی سوییچ و با استفاده از آخرین فناوری های موجود و نیز اتصال به شبکه فیبرنوری، با بالا بردن کیفیت در بحث ارتباطات، زمینه توسعه در آینده نیز فراهم شده است چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 300 پروژه مخابراتی در همدان

افتتاح 300 پروژه مخابراتی در همدان