مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 08:452020-02-04اقتصادي

تعارض بین سازمان ها موجب افزایش هزینه و ناکارآمدی می شود


معاون رفاهی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تعارض بین سازمان ها موجب افزایش هزینه ها و ناکارآمدی می شود و برای کاهش تورم باید تعارض منافع را کنترل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد میدری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی، وزارت رفاه و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: این امضای تفاهم نامه در خصوص تدوین سند فقر و تعارض منافع است، به طوری که تعارض منافع یکی از دغدغه ها و مسائل مهم اقتصادی کشور است.

وی تصریح کرد: طرح این برنامه از سال 97 آماده و آبان ماه امسال لایحه ای به این منظور تقدیم مجلس شد.

معاون رفاهی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تعارض منافع یکی از موتورهای اصلی کاهش فقر است که باید تعارض با هماهنگی دستگاه ها تبدیل به منافع شود، گفت: تعارض می تواند در بخش خصوصی، نهادهای عمومی و جناح های سیاسی وجود داشته باشد و با افزایش هزینه های دولت، عدم کارایی در سیستم اجرا رخ می دهد.

وی تأکید کرد: در واقع تعارض بین سازمان ها موجب افزایش هزینه ها و ناکارآمدی می شود و برای کاهش تورم در جامعه باید تعارض منافع را کنترل کنیم.

میدری با تأکید بر اینکه عدم هماهنگی بین نهادهای مردمی مشکلات مختلفی را ایجاد کرده است، گفت: مشکل این است که مؤسسات خیریه بزرگ و تشکل های صنفی بزرگی نداریم و تعارض در جناح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعارض بین سازمان ها موجب افزایش هزینه و ناکارآمدی می شود

تعارض بین سازمان ها موجب افزایش هزینه و ناکارآمدی می شود