مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 08:452020-02-04سياسي

شهریاری: معماری جدید مجمع تقریب مذاهب اسلامی 22بهمن رونمایی می شود


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از رونمایی معماری جدید این مجمع در روز 22 بهمن ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حمید شهریاری رییس کارگروه تقریب مذاهب اسلامی در ستاد بزرگداشت دهه فجر امروز 15 بهمن ماه در نشست خبری به تببین برنامه های دهه فجر پرداخت و گفت: پیامبر اعظم (ص) حکومت اسلامی را در جهان تأسیس کرد.

این حکومت بر مبنای وحی و سنت نبوی در مدینه تأسیس شد و پیامبر بعد از اینکه در تقابل با کفر گام هایی را برداشته و با فرهنگسازی جمعی را همراه خود ساختند در گام بعدی حکومت اسلامی را تأسیس کردند.

وی با بیان اینکه این آموزه که از پیامبر (ص) برای ما به ارث رسیده در دوران انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) محقق شد، افزود: قانون اساسی مبتنی بر ولایت فقیه راه اندازی شد که این تأسیس انقلابی ریشه در توکل و اعتماد حضرت امام (ره) به خداوند داشت.

حجت الاسلام شهریاری خاطر نشان کرد: امام راحل به دلیل اتصال به قدرت اقتدار الهی از هیچ چیزی در دوران زندگی واهمه نداشتند و این امر موجب شد ایشان قدرتی در خود احساس کنند که به وسیله آن نظام سلطه شاهنشاهی را سرکوب کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) یک شخصیت علمی و معنوی مقتدری بودند که پس از ورود به ایران با جملات کوبنده حس قدرت را به مردم نیز منتقل کرد تا جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریاری: معماری جدید مجمع تقریب مذاهب اسلامی 22بهمن رونمایی می شود

شهریاری: معماری جدید مجمع تقریب مذاهب اسلامی 22بهمن رونمایی می شود