مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 08:452020-02-04سياسي

شهرستان دیر پایلوت خانه دار شدن مددجویان کمیته امداد شود


ما این آمادگی را داریم تا پس از احصاء مددجویان فاقد مسکن مناسب، طرح خانه دار شدن تمام مددجویان را به صورت پایلوت در این شهرستان اجرا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، کریم علی حسنی صبح امروز در نشست هماهنگی ستاد جشن نیکوکاری شهرستان دیر، اظهار داشت:مردم شهرستان دیر در نوع دوستی زبانزد هستند و در عرصه های مختلف مسائل و مشکلاتی که در زمینه سیل، زلزله و .

در کشور رخ داده است، فرهنگ نوع دوستی خود را نشان داده اند.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه دولت در کنار خیرین و کمیته امداد است، افزود: امسال توسط سپاه پاسداران 30 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد احداث شد، همچنین 76 واحد دیگر نیز از محل تفاهم نامه کمیته امداد با استانداری در سال آینده شروع به ساخت می شود.

وی خواستاری همکاری دهیاران در زمینه سبد شب عید مددجویان شد و ادامه داد: واحدهای مسکونی مددجویی که نواقصی دارند ابتدا باید به صورت کامل تکمیل و سپس افتتاح شوند.

علی حسنی یادآور شد: ما این آمادگی را داریم تا پس از احصاء مددجویان فاقد مسکن مناسب، طرح خانه دار شدن تمام مددجویان را به صورت پایلوت در این شهرستان اجرا کنیم.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر صددرصد شهرها و روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند، عنوان کرد: با توجه به هزینه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان دیر پایلوت خانه دار شدن مددجویان کمیته امداد شود

شهرستان دیر پایلوت خانه دار شدن مددجویان کمیته امداد شود