مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-04سياسي

3فروند آمبولانس دریایی به ناوگان فوریت های پزشکی هرمزگان الحاق شد


همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور وزیر بهداشت، سه فروند آمبولانس دریایی پیشرفته به ناوگان فوریتهای پزشکی استان هرمزگان پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید نمکی صبح سه شنبه از طریق ارتباط بی سیم و با گفتن (با نام و یاد خدا و تبریک سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی) از برج کنترل بندر شهید رجایی اجازه ورود به آب این سه فروند آمبولانس دریایی از اسکله به دریا را گرفت و فعالیت آنها به صورت رسمی در ناوگان فوریت های پزشکی هرمزگان آغاز شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم ترخیص و الحاق این آمبولانس ها در بندرشهید رجایی گفت: یکی از مهمترین اولویتهای بهداشت و درمان در استان تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به مردم جزایر است و در همین راستا نیز توسعه آمبولانس های دریایی و هوایی مورد توجه ویژه قرار دارد.

حسین فرشیدی اظهار داشت: این آمبولانس های دریایی از نوع بسیار پیشرفته و مجهز به تجهیزات آی سی یو، امکانات بیمارستانی با قابلیت امدادرسانی به سه بیمار در شرایط عادی و 10 بیمار در شرایط بحرانی هستد و امکان حرکت در شرایط بد آب و هوایی را نیز دارند.

وی اعتبار هزینه خرید این سه فروند آمبولانس دریایی را افزون بر 510 میلیارد ریال و از محل اعتبارات استانی و ملی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3فروند آمبولانس دریایی به ناوگان فوریت های پزشکی هرمزگان الحاق شد

3فروند آمبولانس دریایی به ناوگان فوریت های پزشکی هرمزگان الحاق شد