مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 08:502020-02-04سياسي

استقرار 13 روزه فرهنگسرای روح الله در حرم امام خمینی (ره)


همزمان با چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرهنگسرای روح الله از 14 تا 26 بهمن در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فریده صاعلی رییس فرهنگسرای رضوان و دبیر ویژه برنامه فرهنگسرای روح الله گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ویژه برنامه فرهنگ سرای روح الله با برپایی غرفه های فرهنگی هنری و برنامه های صحنه ای از 14 تا 26 بهمن در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی افزود: در این ویژه برنامه 20 غرفه فرهنگی و هنری، 2 نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به همراه ارائه محصولات به ویژه محصولات قرآنی و با محوریت عفاف و حجاب، برپا می شود.

همچنین مراسم جشن تکلیف ویژه دانش آموزان نماز اولی برگزار می شود.

صاعلی بیان داشت: اجرای مسابقه، برنامه های سرگرمی ویژه کودکان، برپایی نشست، مشاوره از دیگر برنامه های فرهنگسرای روح الله (ره) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فرهنگسرای روح الله (ره) به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری مناطق 22گانه تهران و 2 مرکز خاص؛ فرهنگسرای خانواده و فرهنگسرای فناوری اطلاعات از 14 تا 26 بهمن در حد فاصل فرهنگسرای انقلاب اسلامی (واقع در ضلع شمال شرقی) و در شمالی حرم مطهر امام خمینی (ره) برپا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 13 روزه فرهنگسرای روح الله در حرم امام خمینی (ره)

استقرار 13 روزه فرهنگسرای روح الله در حرم امام خمینی (ره)