مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 09:052020-02-04سياسي

هرمزگان را بیش از گذشته برای باندهای قاچاق موادمخدر ناامن کنیم


تغییر مسیر انتقال موادمخدر در منطقه موجب شده تا استان های ساحلی در معرض فعالیت باندهای قاچاق باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان که با حضور سردار اسکندر مومنی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر در استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی فرصت تازه ای از پیشرفت و بالندگی را پیش روی ملت ایران قرار داد و اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد مشارکت همه جانبه مردم در سرنوشت خویش هستیم.

وی با بیان این که مبارزه جدی و همه جانبه با موضوع اعتیاد و صیانت از حریم جامعه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: طی سال های اخیر با اهتمام ویژه دستگاه های انتظامی و امنیتی کشورمان مسیر انتقال زمینی مواد مخدر کور شده و تمرکز این باندها در دریا قرار گرفته است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: استان های ساحلی در معرض فعالیت بیشتر این باندهای بزرگ موادمخدر هستند ولی بحمدالله با اقدامات خوب نیروی انتظامی و دریابانی شاهد مبارزه مستمر با این باندها هستیم.

همتی با اشاره به ضرورت ناامن ساختن استان های ساحلی برای فعالیت چنین باندهای مخربی، خاطرنشان کرد: انسجام حلقه های مرزبانی، دریابانی و انتظامی و پیگیری های دستگاه قضا منجر به دستگیری بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان را بیش از گذشته برای باندهای قاچاق موادمخدر ناامن کنیم

هرمزگان را بیش از گذشته برای باندهای قاچاق موادمخدر ناامن کنیم