مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-04سياسي

تحریم ها چرخ های خوداتکایی کشور را سریع تر به حرکت درآورد


همه باید بدانند تحریم هایی که با هدف ایجاد قحطی در کشور یا افزایش نارضایتی و تبعات آن طراحی و اعمال شده، هم موجب استحکام بیشتر ما شده و هم چرخ های خوداتکایی و توسعه کشور را سریع تر به حرکت درآورده است.

- ایسنا/خوزستان وزیر نیرو گفت: همه باید بدانند تحریم هایی که با هدف ایجاد قحطی در کشور یا افزایش نارضایتی و تبعات آن طراحی و اعمال شده، هم موجب استحکام بیشتر ما شده و هم چرخ های خوداتکایی و توسعه کشور را سریع تر به حرکت درآورده است.

رضا اردکانیان در آیین افتتاحیه طرح آبرسانی غدیر در شادگان که امروز (15 بهمن ماه) انجام شد با تبریک ایام دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: خاطره امام و پیشوای انقلاب را گرامی می داریم و از خداوند می خواهیم بیش از پیش توفیق حفظ میراث های ارزشمند امام را به ما عطا کند تا بتوانیم به شایستگی نگاهدارنده میراث و انتقال دهنده آن به نسل های بعد باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اصلی ترین میراث گرانقدر امام عزیز این بود که به مثابه یک هنرمند از هر فرد ما ساخت و گردن رژیم پهلوی را شکست و تا امروز ما به عنوان اصلی ترین میراث بوده که در همه بزنگاه ها و گردنه های پشت سر گذاشته شده، حافظ انقلاب و نگهبان اصلی میراث ما بوده است که وظیفه همه ما این است که کماکان از این ارث ارزشمند حفاظت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها چرخ های خوداتکایی کشور را سریع تر به حرکت درآورد

تحریم ها چرخ های خوداتکایی کشور را سریع تر به حرکت درآورد