مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-04اقتصادي

نقص فنی قطارهای مترو بیشتر نشده است


مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه نقص فنی در خطوط مترو افزایش نیافته است، گفت: در صورت بیشتر شدن آمار مسافران برای ماه پایانی سال تمهیداتی خواهیم داشت.

- محسن محمدیان مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره عدم توقف مترو خط کلاهدوز ـ ارم سبز در ایستگاه ابن سینا و پیروزی طی روزهای گذشته و اعتراض مسافران در این زمینه اظهار داشت: به جز روز گذشته گزارشی در این زمینه به شرکت بهره برداری مترو واصل نشده است  که علت اختلال روز پیش نیز مشکل فنی بوده است که ما آن را در ایستگاه ها اطلاع رسانی کردیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا مشکل نقص فنی در خطوط مترو نسبت به گذشته بیشتر شده است، گفت: این موضوع مورد تأیید ما نیست مشکل خاصی وجود ندارد ولی باید توجه داشت که سیستم های حمل و نقل عمومی به ویژه مترو گاهی با اختلال هایی مواجه می شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: حجم مسافران بعد از گران شدن بنزین در خطوط مختلف مترو بیش از 11 درصد شده و باید توجه داشت که بیشترین آمار مسافران را همیشه در ماه های پایانی سال به ویژه در اسفند داریم.

محمدیان در مورد اینکه آیا شرکت بهره برداری مترو تمهیدات ویژه ای با توجه به نزدیک شدن نوروز جهت خدمت رسانی بهتر به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقص فنی قطارهای مترو بیشتر نشده است

نقص فنی قطارهای مترو بیشتر نشده است