مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 09:252020-02-04سياسي

نماینده ایلام: تخریب دولت در شرایط تحریم منصفانه نیست


جلال میرزایی روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان ایلام که با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: در جامعه سیاست زده ایران امروز در ایام دهه فجر باید به بیان دستاوردها برای پروژه های افتتاحی باشیم و با کلنگ زنی طرح های جدید روحیه امید را در مردم زنده نگه داریم.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که در تریبون های رسمی و توسط کسانی که خود را دلسوز نظام عنوان می کنند مرتب در حال تخریب دولت هستند و این منصفانه نیست، اگر موفقیتی حاصل شده نتیجه تلاش همه ارگان ها بوده و اگر شکستی را متحمل شده ایم همه در بوجود آمدن شرایط موجود نقش آفرینی داشته ایم.

نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با خروج آمریکا از برجام روند سرمایه گذاری خارجی در کشور به شدت کاهش یافت، ولی برخی با سخنان نسنجیده و غیرعقلانی خود باعث خروج سرمایه های سرمایه گذاران داخلی از کشور می شوند و ثروت خود را که می توانست در داخل هزینه شود در کشورهایی همچون ترکیه و مالزی سرمایه گذاری می کنند.

میرزایی اضافه کرد: در این شرایط اگر نمی توانیم سرمایه های خارجی را جذب کنیم حداقل نباید باعث خروج سرمایه گذاران داخلی از کشور شویم.

وی گفت: امروز برخی مذاکره را معادل سازش عنوان می کنند و طوری این مسئله را در تریبون های رسمی عنوان می کنند که کسی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایلام: تخریب دولت در شرایط تحریم منصفانه نیست

نماینده ایلام: تخریب دولت در شرایط تحریم منصفانه نیست