مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 09:252020-02-04سياسي

محفل انس با قرآن کریم در بسطام برگزار می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه بسطام گفت: هم زمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن کریم در امامزاده محمد بسطام برگزار می شود.

- حجت الاسلام محمدرضا بخشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بسطام اظهار کرد: این محفل امشب و هم زمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با حضور قاریان برتر استانی حجت الاسلام جواد جوانشیر و سید یوسف حسینی در امامزاده محمد(ع) شهر بسطام برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از زمینه های فعالیت اوقاف بسطام فعالیت های قرآنی است، افزود: در طول سال و در مناسبت های مختلف مذهبی و انقلابی برنامه های مختلف و متنوع قرانی در بقاع متبرکه شاخص بسطام و به خصوص امامزاده محمد(ع) بسطام پیش بینی و اجرا می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بسطام تصریح کرد: قرآن چراغ نجات بخش و نسخه شفابخش برای زندگی امروز است و نزدیک شدن به آن انسان را از گمراهی دور خواهد کرد.

وی عنوان کرد: با بررسی و آسیب شناسی در زندگی بسیاری از افرادی که دچار گمراهی شده اند و به راه های خلاف کشیده شده اند، خلأ معنویات و دوری از قرآن مشهود است و این خود نشان دهنده این مهم است که اگر انسان با قرآن مأنوس شود، شیطان در ذهن و دل او راه نمی یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل انس با قرآن کریم در بسطام برگزار می شود

محفل انس با قرآن کریم در بسطام برگزار می شود