مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 09:352020-02-04اجتماعي

امضای تفاهم نامه همکاری پلیس فتا با سازمان حفاظت محیط زیست


رییس پلیس سایبری از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان پلیس فتا با سازمان حفاظت محیط زیست کشور با هدف ضرورت حفظ محیط زیست در فضای سایبر خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار وحید مجید در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه بین پلیس فتا نیروی انتظامی با سازمان حفاظت محیط زیست کشور، اظهار داشت: مشاهده برخی اخبار، عکس و فیلم ها در خصوص انتشار آگهی های فروش غیرمجاز حیوانات وحشی و نادر، تصاویر و نماهنگ های حیوان آزاری، شکار حیات وحش و زائل کردن جنگل ها و تخریب محیط زیست در فضای مجازی بر امنیت عمومی کشور، تشویش اذهان عمومی و ناسالم سازی فضای مجازی تاثیر زیادی دارد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پلیس فتا با هدف توزیع مسئولیت تامین امنیت فضای مجازی در درون و برون سازمان، مسئولیت سازی در سازمان های مسئول، توسعه مشارکت فعال سایر ذی نفعان در کنترل جرایم فضای مجازی و همچنین به منظور انسجام بخشی، تمرکز و هم افزایی بیشتر در خصوص رصد و پایش فضای مجازی و مقابله با جرایم مرتبط با قوانین محیط زیست؛ تفاهم نامه ای را با سازمان حفاظت محیط زیست کشور منعقد کرد.

سردار مجید خاطرنشان کرد: براساس این تفاهم نامه، یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان ضابط خاص قضایی در امور محیط زیست می تواند با پشتیبانی فنی و آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری پلیس فتا با سازمان حفاظت محیط زیست

امضای تفاهم نامه همکاری پلیس فتا با سازمان حفاظت محیط زیست