مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 09:362020-02-04سياسي

ظرفیت شوراهای دانش آموزی استان بوشهر در تصمیم گیری ها استفاده شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی مراد کرمی صبح سه شنبه در آیین افتتاحیه این آزمون انتخاباتی با اشاره به نقش سازنده شوراهای دانش آموزی در فرایند تصمیم سازی های درون مدرسه ای گفت: اعضا شوراهای شوراهای دانش آموزی با استفاده از ظرفیت های فکری خود، مدیران و معلمان را در اداره بهتر مدرسه کمک کنند.

وی با گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نسل جوان و نوجوان را رقم زننده گام دوم انقلاب دانست و اظهار داشت: تداوم و استمرار نعمت انقلاب در گرو تلاش های دانش آموزان به عنوان آینده سازان میهن اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به جایگاه تفکر همگانی در قرآن کریم، سیره نبوی و متون دینی اشاره کرد و گفت: در جمهوری اسلامی برای استفاده از خرد و اندیشه جمعی، شوراهای دانش آموزی در سطوح مختلف برنامه ریزی و شکل گرفته است.

کرمی مجلس دانش آموزی را مجمعی مهم و تأثیرگذار در تصمیم سازی های دانش آموزی در سطح ملی دانست و افزود: سندهای مهمی همچون جایگاه دانش آموز در تراز اسلامی، حقوق دانش آموزی، مدرسه و سلامت روان دانش آموز، بحران هویت، بحران کنکور توسط مجلس دانش آموزی در ادوار مختلف تدوین و تصویب شده و برای تصویب نهایی و اجرا به مجامع تصمیم گیری همچون شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی آموزش و پرورش ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت شوراهای دانش آموزی استان بوشهر در تصمیم گیری ها استفاده شود

ظرفیت شوراهای دانش آموزی استان بوشهر در تصمیم گیری ها استفاده شود