مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 09:562020-02-04حوادث

800تن مواد مخدر در کشور کشف شد


سردار اسکندر مومنی روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان در بندرعباس افزود:از کل کشفیات مواد مخدر در کشور، 75درصد آن در استان های شرقی و جنوب شرقی بوده است.

برای پیشگیری از اعتیاد باید ظرفیت های جدید به کار گرفته شود دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: موفقیت و اثر بخشی بیشتر درحوزه پیشگیری از اعتیاد نیازمند استفاده از فرصت های جدید در بخش های مختلف است.

مومنی ضمن تاکید بر اهمیت پیشگیری از گسترش مواد مخدر اظهار داشت: طی 40سال گذشته اگر نگوییم نسبت به این موضوع غفلت شده، اما می توانیم بگوییم از همه ظرفیت ها استفاده نشده است.

وی اضافه کرد: در سیاست های جدید مبارزه با مواد مخدر، اولویت با پیشگیری است که طرح یاری گران زندگی با همین هدف طراحی و اجرایی شده و از دیگر ایده های جدید نیز در این حوزه استقبال می کنیم.

پنج و چهاردهم درصد از دانش آموزان مواد مخدر استفاده می کنند دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن مقایسه برخی شاخص های اعتیاد کشور با استان هرمزگان اظهار داشت: میانگین مصرف مواد مخدر توسط دانش آموزان در کشور پنج و چهار دهم درصد است که این رقم در استان هرمزگان یک و هشت دهم درصد (حدود 7200نفر براساس جمعیت دانش آموزی 400هزار نفری استان) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800تن مواد مخدر در کشور کشف شد

800تن مواد مخدر در کشور کشف شد