مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 10:102020-02-04سياسي

کشف 800 تن مواد مخدر در کشور/هرمزگان مقصد اصلی معتادان متجاهر در نیم سال دوم


دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون در مجموع 800 تن مواد مخدر در کشور کشف شده که در همسنجی با پارسال 17درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/هرمزگان دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون در مجموع 800 تن مواد مخدر در کشور کشف شده که در همسنجی با پارسال 17درصد افزایش داشته است.

سردار اسکندر مومنی صبح امروز(15 بهمن ماه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، با اشاره به توجه بالای نظام جمهوری اسلامی ایران به مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: استان هرمزگان قریب به دو ملیون نفر جمعیت دارد که کشفیات مواد مخدر این استان بیش از 9 درصد می باشد که نشان دهنده توجه ویژه مسئولان به این امر مهم است.

وی در ادامه محور های تمرکز بر استان های مرزی، معتادین متجاهر، اقدامات پیشگیرانه و طرح یاری گران زندگی را از اولیت های قرار داده شده در مسئله مبارزه با مواد مخدر توسط این سازمان عنوان کرد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تلاش های پس از انقلاب اسلامی در خصوص مبارزه با مواد مخدر، بیان کرد: بسیاری از افراد اقدامات صورت گرفته در این برهه را نقد غیر منصفانه کرده که مطمعنا اگر صورت نمی گرفت وضعیت ما پس از چهل سال، بسیار بحرانی تر از اکنون بود که نتیجه مجاهدت های فراوان دستگاه های نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 800 تن مواد مخدر در کشور/هرمزگان مقصد اصلی معتادان متجاهر در نیم سال دوم

کشف 800 تن مواد مخدر در کشور/هرمزگان مقصد اصلی معتادان متجاهر در نیم سال دوم