مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 10:152020-02-04اجتماعي

تحصیل 35 درصد دبیرستانی ها در هنرستان ها


معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش وپرورش گفت: 35 درصد دانش آموزان متوسطه دوم کشور در هنرستان ها تحصیل می کنند که از این تعداد 950 هنرجو در شاخه کاردانش هستند.

- معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش وپرورش گفت: 35 درصد دانش آموزان متوسطه دوم کشور در هنرستان ها تحصیل می کنند که از این تعداد 950 هنرجو در شاخه کاردانش هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کمریی در حاشیه بازدید از هفدهمین دوره مسابقات شاخه کاردانش سراسرکشور که به میزبانی هرمزگان درحال برگزاری است، اظهار کرد: مطابق برنامه ششم توسعه تعداد هنرجویان هنرستان های کشور باید به 50 درصد از دانش آموزان شاغل در دوره متوسطه برسد که هم اکنون این آمار 35 درصد است.

وی افزود: تعداد 950 هزار هنرجو در شاخه کاردانش مشغول به تحصیل داریم که باید با فراهم آوردن بسترهای مناسب به چشم انداز برنامه ششم توسعه برسیم.

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش وپرورش اضافه کرد: محدودیت های مختلف در حوزه فضا، تجهیزات و امکانات و همچنین نبود رغبت فراگیر در دانش آموزان نسبت به فراگیری آموزش های مهارتی و نیزتفکر حاکم در خانواده ها از جمله مهمترین عوامل نرسیدن به پوشش تحصیلی مطابق برنامه ششم توسعه کشور است.

کمریی با بیان اینکه کیفیت بخشی به آموزش ها، شناسایی نخبگان در حوزه مهارتی وارتقاء علمی آموزش های کارگاهی ومهارتی سه هدف مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 35 درصد دبیرستانی ها در هنرستان ها

تحصیل 35 درصد دبیرستانی ها در هنرستان ها