مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 10:452020-02-04بين الملل

ویرایش شدید یادداشتهای مربوط به بازجویی از کوشنر در پرونده اوکراین


رسانه ها گزارش دادند، یادداشتهای مربوط به بازجویی از جارد کوشنر در جریان تحقیقات رابرت مولر درباره ارتباط کمپین ریاست جمهوری 2016 ترامپ با روسیه بعد از آنکه شدیدا ویرایش شدند از سوی اف.

- بی.

آی و وزارت دادگستری آمریکا منتشر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، عمده متون مربوط به بازجویی رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده جنجالی ارتباط ترامپ-روسیه از جارد کوشنر، داماد و مشاور این رییس جمهور آمریکا پیش از آنکه روز دوشنبه منتشر شود مورد ویرایش قرار گرفته است.

این در حالی است که در پی درخواست دو رسانه آمریکایی سی ان ان و بازفیدنیوز برای دسترسی به اسناد طبقه بندی شده با استناد به قانون آزادی اطلاع رسانی، یادداشتهای مربوط به چند شاهد مهم دیگر این پرونده هم منتشر شدند.

سند پنج صفحه ای که در ارتباط با داماد دونالد ترامپ منتشر شده هیچ چیزی درباره هرگونه دست داشتن کوشنر در مناقشه ارتباط با روسیه فاش نکرده چرا که تقریبا تمام آن مورد ویرایش قرار گرفته است.

در یادداشتهای مربوط به کوشنر تنها تکه هایی از متن به چشم می خورند.

به نظر می رسد در یک بخش از اطلاعات ارائه شده به یک نشست کوشنر و چند دستیار ارشد دیگر ترامپ در دسامبر 2016 با سرگیی کیسلیاک، سفیر سابق روسیه در آمریکا اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویرایش شدید یادداشتهای مربوط به بازجویی از کوشنر در پرونده اوکراین

ویرایش شدید یادداشتهای مربوط به بازجویی از کوشنر در پرونده اوکراین