مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 11:002020-02-04اقتصادي

رونمایی از موتورسیکلت های برقی در کرج/ 15 دستگاه خریداری شد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز با اشاره به رونمایی از موتورسیکلت های برقی در کرج، گفت: تا کنون 15 دستگاه خریداری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام بیات ظهر سه شنبه در حاشیه رونمایی از موتورسیکلت های برقی که در محل اداره توزیع نیروی شرق شهرستان کرج صورت گرفت در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای دولت الکترونیک، شهر هوشمند، حفظ محیط زیست و داشتن یک اقتصاد پایدار، وزارت نیرو و به تبع آن شرکت توزیع نیروی برق استان البرز مصمم شد تا از این موتور سیکلت های برقی استفاده کند.

وی اشاره به اینکه سه هزار دستگاه موتور سیکلت برقی و الکتریکی در کشور خریداری شده است، گفت: سهم استان البرز 300 دستگاه است که تا دو سال آینده بطور کامل خریداری شده و در اختیار همکاران قرار می گیرد، اکنون در فاز نخست 15 دستگاه خریداری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز گفت: در خصوص انجام طرح های مطالعاتی برای تعیین ایستگاه های شارژ این موتورسیکلت ها اقدامات لازم توسط پژوهشگاه نیرو انجام شده است.

بیات تاکید کرد: این مراسم امروز در کرج برگزار شده است تا نشان دهیم که می توان از این تجهیزات خوب، مناسب، کم هزینه و کم خطر استفاده کنیم از سویی توسط شرکت توزیع برق البرز مقدمات لازم برای این مهم در استان لحاظ شده و ایستگاه شارژ این موتور سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از موتورسیکلت های برقی در کرج/ 15 دستگاه خریداری شد

رونمایی از موتورسیکلت های برقی در کرج/ 15 دستگاه خریداری شد